<< Klikněte pro zobrazení obsahu >> Často řešené problémy |
V této sekci najdete často řešené problémy.
1.Uživatel, který provedl registraci žadatele do aplikace DPMK, případně uživatel, který má roli Správce žadatele. 2.V levém menu přes položku Žadatelé rozklikne Seznam žadatelů uživatele. 3.V "Seznamu žadatelů uživatele" klikne na odkaz názvu žadatele v seznamu (modrý podtržený název žadatele), zobrazí se formulář Žadatel. 4.Ve formuláři Žadatel vybere záložku "Uživatelé". 5.Na záložce "Uživatelé" klikne na tlačítko/akci Nový uživatel 6.Ve formuláři "Podřízený uživatel" uživatel zadá email a klikne na tlačítko Odeslat 7.Nový uživatel - klikne na odkaz v doručeném emailu, bude přesměrován na ověření identity uživatele na portále identitaobcana.cz. 8.Nový uživatel - provede ověření identity na portále identitaobcana.cz. Po úspěšném ověření se zobrazí formulář v aplikaci DPMK "Podřízený uživatel - ověření". 9.Nový uživatel - vypní údaje a klikne ve formuláři "Podřízený uživatel - ověření" na tlačítko Odeslat 10.Správcům žadatele bude doručená zpráva, že je potřeba novému uživateli nastavit oprávnění k projektům. 11.Správce žadatele se opět přihlásí do systému DPMK, přes položku Žadatelé a Seznam žadatelů uživatele rozkline detail žadatele, přejde na záložku Uživatelé, kde klikne na email nově přidaného uživatele. 12.V detailu uživatele žadatele může v sekci "Přiřazená oprávnění" přidělit práva uživateli: oJe správce žadatele - uživatel s touto rolí může přiřazovat role ostatním uživatelům, měnit údaje žadatele apod. oZaložit novou žádost - uživatel s touto rolí může založit novou projektovou žádost, přes záložku Výzvy - založení žádosti v levém menu. oProjekty pouze pro čtení - seznam projektů, které má uživatel přiřazen pouze pro čtení (náhled bez možnosti zápisu). Vybrat projekty může Správce žadatele tlačítkem Přidat/Odebrat oProjekty pro čtení a modifikaci - seznam projektů, které má uživatel přiřazen pro čtení a modifikaci. Vybrat projekty může Správce žadatele tlačítkem Přidat/Odebrat
Postup přiřazování rolí je také podrobně popsán na záložce Detail žadatele v kapitole Záložka Uživatelé. |
Pokud uživatel nevidí v aplikaci založené projekty, je velice pravděpodobné, že na dané projekty nemá přidělená práva. Uživatelská práva pro správu konkrétního subjektu žadatele přiřazuje osoba, která "Je správce žadatele" (většinou uživatel, který subjekt registroval do systému). Tento správce žadatele následně: •vstupuje přes záložku Žadatelé v levém menu, •v seznamu žadatelů vybere konkrétní subjekt, •na záložce Uživatelé vybere v seznamu konkrétního uživatele, •kliknutím na emailovou adresu zobrazí detail uživatele, •v detailu uživatele může přidělit/odebrat uživateli oprávnění opřiznak Je správce žadatele - příznak opravňuje konkrétního uživatele spravovat profil žadatele (přidávat další uživatele, přidělovat uživatelské role apod.), opříznak Založit novou žádost - příznak opravňuje konkrétního uživatele zakládat nové žádosti pod daným subjektem žadatele v aktivních (vyhlášených) výzvách, otabulka Projekty pouze pro čtení - seznam projektů, které má uživatel k náhledu (bez možnosti editace). Správce žadatele může uživateli přidat projekty k náhledu přes tlačítko Přidat/Odebrat otabulka Projekty pro čtení a modifikaci - seznam projektů, které má uživatel k náhledu i modifikaci. Správce žadatele může uživateli přidat projekty k náhledu i modifikaci přes tlačítko Přidat/Odebrat
Postup přiřazování rolí je také podrobně popsán na záložce Detail žadatele v kapitole Záložka Uživatelé. |
Pro komunikaci s řešitelem projektu (projektovým manažerem) slouží nástěnka projektu. K zobrazení záložky Nástěnka dojde po podání projektu. Zde může uživatel vkládat textové zprávy a přílohy ke zprávě. Práce s nástěnkou je pak konkrétně popsána v kapitole Záložka - Nástěnka. |
Žádost/projekt je možné založit po přihlášení do systému přes záložku Výzvy - založení žádosti v levém menu. Na této záložce jsou zobrazeny aktuálně vyhlášené (probíhající) výzvy. V prvním sloupci se nachází tlačítko Založit žádost
Pokud se uživateli tlačítko v prvním sloupci nenabízí tak: •právní forma žadatele zřejmě není mezi oprávněnými žadateli pro danou výzvu. V tomto případě je třeba zkontrolovat znění výzvy a oprávněné žadatele/příjemce podpory. •pokud je právní forma žadatele mezi oprávněnými žadateli výzvy a uživatel stále nevidí tlačítko Založit žádost |
•V případě, že nelze podat žádost o dotaci, zkontrolujte prosím, že máte vyplněny všechny povinné položky pro podání žádosti (tlačítkem Zkontrolovat pro podání). •V případě, že i přes vyplnění všech povinných položek není možné žádost o dotaci podat, zkontrolujte, že na výzvě ve které žádáte neuplynul termín ukončení příjmu žádostí |
Přihlášení do portálu DPMK probíhá na základě vybraného prostředku elektronické identifikace. Pokud se Vám nedaří do systému přihlásit (zapomenuté jméno či heslo, nepřichází SMS kód, atd.) je třeba kontaktovat HelpDesk správce portálu Identita občana.
E-mail: identitaobcana@dia.gov.cz Telefon: +420 227 023 444 |